Servis računalniške opreme
Zagotavljamo popolno podporo skozi celoten življenjski cikel za strojno opremo različnih ponudnikov.
Storitve podpore in servisa za strojno opremo pokrivajo celoten obseg preizkušenih preventivnih in diagnostičnih storitev, odpravo napak ter popravila tako na strojni kot programski opremi.
Servisiranje računalniške opreme obsega:
- diagnosticiranje okvare,
- dobavo in zamenjavo komponent
- po potrebi ponovno konfiguracijo sistema,
- varovanje in prenos podatkov,
- testiranje,
- in svetovanje glede primerne uporabe opreme.
Za uspešno servisiranje računalniške opreme je pomembno, da se izvaja redno in strokovno ter da se uporabljajo visokokakovostni nadomestni deli in programski dodatki.
To zagotavlja, da bo vaša računalniška oprema vedno delovala optimalno, brez prekinitev in z minimalnim tveganjem za izgubo podatkov.
Servisiranje računalniške opreme je lahko vezano na vzdrževalno pogodbo. Stranke z vzdrževalno pogodbo imajo prednost pri servisiranju in s tem večjo odzivnost.
Mnenja naših odjemalcev
S sistemom Trace WMS smo zadovoljni, saj smo že v prvem letu uporabe dosegli rezultate, s katerimi se pohvalijo le redka podjetja, pa še ta so praviloma mnogo bolj izkušena na področju skladiščnega poslovanja. Ob letni inventuri v skladišču ni bilo odstopanj, kar me je povsem presenetilo, saj sem do letos menil, da gre za mit, nekaj nedosegljivega. A je to le še dodaten dokaz, da smo res dobro zasnovali sistem dela v skladišču.
Primož Mavrič
S Trace.WMS smo prihranili ogromno denarja, saj po njegovi zaslugi ni več izgub materiala, ni več mankov pri inventurah in izgub v proizvodnji. Naložba se nam je ekspresno poplačala