Namenjen izboljšanju komunikacije in interakcije med podjetjem ter njegovimi strankam

Modul omogoča strankam, da dostopajo do določenih funkcij in informacij, ki so pomembne za njihovo sodelovanje z podjetjem.
Trace Customer portal je modul programske opreme Trace Solutions, namenjen izboljšanju komunikacije in interakcije med podjetjem ter njegovimi strankami.
Ta modul omogoča strankam, da dostopajo do določenih funkcij in informacij, ki so pomembne za njihovo sodelovanje z podjetjem.
Registracija in prijava strank:
Stranke lahko ustvarijo svoje uporabniške račune in se prijavijo v portal. To jim omogoča dostop do svojih osebnih podatkov in drugih funkcionalnosti, prilagojenih njihovim potrebam.
Pregled računov in plačil:
Stranke lahko preverijo svoje trenutne in pretekle račune, status plačil, izdane račune ter podrobnosti o plačilih. To jim omogoča boljši nadzor nad finančnimi transakcijami in olajša sledenje plačilom.
Podpora strankam:
Customer portal lahko vključuje tudi funkcije za zagotavljanje podpore strankam, kot je dostop do pogostih vprašanj in odgovorov, možnost pošiljanja sporočil ali odpiranja zahtevkov za podporo.
Naročanje izdelkov ali storitev:
Stranke lahko uporabljajo portal za oddajo naročil za izdelke ali storitve. Lahko preverijo razpoložljivost izdelkov, pregledejo cenike, spremljajo status naročil in sledijo dostavi.
Sledenje projektnemu napredku:
Če podjetje izvaja projekte za stranke, lahko Customer portal omogoča strankam dostop do informacij o napredku projekta. To lahko vključuje urnike, poročila o napredku, dokumentacijo in komunikacijo med strankami ter člani projektnega tima.
Prenosi in dokumentacija:
Portal omogoča strankam prenos pomembnih dokumentov, kot so računi, pogodbe, tehnična navodila, garancijske listine itd. Stranke lahko tudi oddajo svoje dokumente, kot so zahtevki, izjave ali dokumentacija, povezana z naročili.
Osebne nastavitve:
Vsaka stranka ima možnost upravljanja svojih osebnih podatkov in nastavitev v portalu. To vključuje spremembo kontaktnih podatkov, preferenc za komunikacijo, nastavitev obvestil in drugih povezanih informacij.
Prednosti
- Customer portal ponuja prednosti tako za podjetje kot tudi za stranke.
- Stranke imajo večjo preglednost in nadzor nad svojimi interakcijami s podjetjem, kar prispeva k večji zadovoljstvu strank.
- Hkrati pa podjetje zmanjšuje obremenitev svojih zaposlenih, saj stranke lahko samostojno dostopajo do informacij in upravljajo svoje zahteve prek portala.
Pogosta vprašanja
Kakšne so naše opcije ?
Dicta sunt explicabo. Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit, sed quia consequuntur. Dicta sunt explicabo. Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas.
Kdaj lahko začnemo ?
Dicta sunt explicabo. Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit, sed quia consequuntur. Dicta sunt explicabo. Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas.
Ali ponujate kakšno financiranje ?
Dicta sunt explicabo. Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit, sed quia consequuntur. Dicta sunt explicabo. Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas.
Mnenja naših odjemalcev
S sistemom Trace WMS smo zadovoljni, saj smo že v prvem letu uporabe dosegli rezultate, s katerimi se pohvalijo le redka podjetja, pa še ta so praviloma mnogo bolj izkušena na področju skladiščnega poslovanja. Ob letni inventuri v skladišču ni bilo odstopanj, kar me je povsem presenetilo, saj sem do letos menil, da gre za mit, nekaj nedosegljivega. A je to le še dodaten dokaz, da smo res dobro zasnovali sistem dela v skladišču.

Primož Mavrič
S Trace.WMS smo prihranili ogromno denarja, saj po njegovi zaslugi ni več izgub materiala, ni več mankov pri inventurah in izgub v proizvodnji. Naložba se nam je ekspresno poplačala

Aleš Benda
Zaupajo nam












































